Dag 1 Aankomst Portland

14 juni 2022 - Portland, Oregon, Verenigde Staten

Wij hebben lang in de rij moeten staan voordat we onze bagage mochten ophalen. Vingerafdrukken werden gemaakt maar er was ook tijd voor een praatje met de douane. Eindelijk onze fietsen uitgepakt, trappers eraan, stuur erop en onze bagage verdeeld over de fietsen. De aankomsthal was even een puinhoop. Met een wijde boog liepen de reizigers om ons heen. Was er een bom ontploft? We don’t understand Sir, Dutch Landgraaf.

Andere Nederlanders, met de fiets op weg naar Los Angeles hadden serieuze problemen met beide fietsen. Samen naar de fietsenmaker en daarna naar ons hotel gefietst. Snel een te grote pizza gegeten en als een bom in slaap gevallen. Het was inmiddels 8 uur ‘s morgens in Nederland.

1. May en Corry Derks:
    10 juni 2022
    Veel succes en een goede vlucht naar USA ✈️🚴‍♀️🚴‍♂️
  2. Fredi Keller:
    12 juni 2022
    Geniesse es in vollen Zügen!!
  3. Huub Lindelauf:
    13 juni 2022
    Wies en Ton, ik eens jullie een mooie reis en gezond weer terug.
  4. Huub Lindelauf:
    Goede reis.
  5. Agnes Amkreutz:
    13 juni 2022
    Hoi wies en ton fijne vakantie ik vind het spannend.
  6. Norbert Dolman:
    14 juni 2022
    Een aangename vlucht en een mooie start van jullie bijzondere avontuur toegewenst!
  7. Wies Luijten:
    14 juni 2022
    Dankjewel Norbert.
  8. Geke en Wim:
    15 juni 2022
    Hallo Wies, Ton,
    Jullie zijn inmiddels aangekomen na een goede vlucht, nemen we aan. Niet te veel last vd jetlag?
    We kijken uit naar jullie verhaal.
  9. John Luijten:
    15 juni 2022
    Goede reis en veel plezier! Maak er een onvergetelijke reis van.
  10. Hermien Bouten:
    16 juni 2022
    Hallo Wereldreizigers wij wensen jullie een flitsende start!!
  11. Johan en Monique:
    16 juni 2022
    Wies en Ton,
    Geniet van jullie bijzondere avontuur!
    We gaan jullie volgen.
    🍀
  12. Mia Litjens:
    18 juni 2022
    De kop is eraf, het grote avontuur kan beginnen!
  13. Anneke:
    18 juni 2022
    Ben nu pas begonnen met lezen. Wat een avontuur, zie de chaos zo voor me in de aankomsthal. En dan rustig blijven. Crazy dutchpeople. Veel succes.