Voorbereiding

8 oktober 2023 - Landgraaf, Nederland

15 Oktober vlieg ik zonder Wies naar Hanoi en van daaruit met de bus naar Sa Pa een bergdorp ten zuiden van China.
Vervolgens fiets ik door de hooglanden van N Vietnam naar het zuiden richting Laos.

Vervolgens langs de Vietcong naar Cambodja waar ik de Killing Fields oversla maar niet Angkor Wat. Tenslotte door Thailand naar Bangkok

1. H.J.A. Rutten:
    9 oktober 2023
    Hallo Ton, wat ben jij een reiziger, maar helaas nu zonder Wies. Ik hoop dat je krijgt (te zien) wat je ervan verwacht. ik wens je dan ook veel reisplezier en hoop je weer heelhuids terug te zien. groetjes Hennie. succes!!!!! en geniet!!!
  2. Anneke:
    9 oktober 2023
    Wat fijn dat ik je reisverslag weer mag meemaken en je volgen op al die kilometers. Wij wensen je heel veel fietsplezier. We zullen ook aan Wies denken en haar "bijstaan" als dat nodig is. Geniet ervan en sterkte in de moeilijke momenten die er beslist gaan komen.
    Groetjes, Frans en Anneke
  3. May en Corry Derks:
    Hallo Ton en Wies.

Na enkele jaartjes wachten is het dan zover! De geplande reis gaat binnenkort beginnen. Natuurlijk volgen wij jou weer met veel belangstelling. Alvast heel veel succes 🍀👍💪🚲😅
  4. Marlene:
    9 oktober 2023
    hoi Ton en Wies, weer in de startblokken dus Ton, om nieuwe ervaringen op te doen in onbekende oorden en zonder Wies. nieuwe uitdagingen! ik ben heel benieuwd naar je verhalen en volg je weer graag. succes met voorbereiden!
  5. Ad Luiten:
    9 oktober 2023
    Weer een hele uitdagende reis. Wij wensen jou heel veel succes, maar vooral een behouden thuiskomst. Veel groetjes, Ad en Stephy
  6. Louis Cordewener:
    Ga je zeker volgen Ton.
    Groetjes Louis.
  7. Michel schlachter:
    10 oktober 2023
    Ton, veel succes. Klinkt uitdagend maar ook spannend. Ga je weer volgen en hoop dat je met dezelfde spanning en fotos jouw volgers in jou reis meeneem. Gr michel (the shark)
  8. Agnes Amkreutz:
    14 oktober 2023
    Hoi ton veel succes en kom gezond weer terug.
  9. Marga en Kees Hagenaars:
    14 oktober 2023
    Ton heel veel succes. We zullen je gaan volgen.
  10. Mia Litjens:
    14 oktober 2023
    Ha Ton, alweer een mooi avontuur voor de boeg. Ik wens je een mooie reis toe en veel succes! We gaan het weer allemaal volgen.