Dag 95 zaterdag 22 okt richting Ashland

22 oktober 2022 - Ashland, Virginia, Verenigde Staten

We nemen afscheid van Fred en Uncle Kurt.

Fred en Uncle Kurt

Een korte fietstocht met mooi weer vandaag.  De herfst is hier enkele weken later. We bezoeken een autoshow met trotse bezitters van oude opgeknapte en blinkende auto’s. Ook de politie staat er met verschillende voertuigen. De brandweer is aanwezig met schitterende bluswagens en ladderwagens. De ladderwagen is helemaal uitgeschoven met de USA vlag in top. De brandweerauto’s glimmen en schijnen. Ze kunnen wedijveren met de glimmende bolides van de auto show.

Autoshow

We overnachten in een motel.

23 oktober 2022
    Ach leuk, daar staat hij weer op de schloeben. Wij herkennen hem van het schermen. Fijn eens een kort fietsdagje. Chauvinisten die Amerikanen, overal de vlag in top. Kun je over de Amerikaanse politiek net zo goed praten als over de de situatie in Oost Europa. Ik denk het niet. Zal wel hetzelfde zijn als hier. Soms wel, soms niet. Ligt aan de achtergrond.
    Veel plezier de laatste week. Fijn jullie straks weer te zien.