Dag 94 vrijdag 21 okt richting Bumpass

21 oktober 2022 - Bumpass, Verenigde Staten

We krijgen een mail van Lufthansa om met spoed te bellen. Ons vluchtschema is blijkbaar veranderd. We moeten 1 nov naar Frankfurt en dan naar Amsterdam, i p v  een rechtstreekse vlucht naar Amsterdam zoals aanvankelijk de bedoeling was. Dan willen we graag in Frankfurt uitstappen maar de juffrouw was niet in staat om dit om te boeken. Bel om 9.30 nog maar terug want ze moet met haar supervisor praten. Dat doen we, maar dat is natuurlijk niet meer dezelfde juffrouw die de telefoon beantwoorde van anderhalf uur geleden. Nummer twee zegt Dat we het reisbureau moeten bellen. Dat is CheapTickets maar die verwijzen ons naar een soort callcentrum ‘Airticketmode’ waar alle gefrustreerde reizigers naar toe moeten bellen. Hij zag het probleem, of we €310 extra tax willen betalen want anders mogen we niet mee. Sterker nog als we het niet NU betalen dan wordt de hele vlucht geschrapt. CheapTickets heeft te weinig betaald zeggen ze. Na een schrikreactie van ‘wat gebeurt hier’ en 2 uurtjes later betalen we met de creditcard. We hebben nog steeds geen tickets voor onze fietsen. Ik was er een beetje klaar mee. Het lijkt UHAUL wel. Alles bij elkaar erg frustrerend.

We slapen bij Warmshowers Fred waar we een maaltijdsoep eten en daarna schermles krijgen.

Schermles

Heel bijzonder. Uncle Kurt is ook op bezoek maar volgens mij is dat voor langere periode, want het dak van zijn huis is lek. Gezellig gekletst over Oekraïne en de moreel van onze wereldleiders.

1. Anneke:
    23 oktober 2022
    Schermen op de schloeben. Moet kunnen. Zag er wel grappig uit.
    Wat een gedoe met de terugreis. In Amerika gaat het dus ook niet altijd, Wie am Schnürchen.
    Langzaamaan richting huis. De laatste loodjes en dus de laatste avontuurtjes of avonturen. Het is maar hoe je het bekijkt.
    Wij wensen jullie nog enkele rustige "fiets" dagen.
    Groetjes, Anneke en Frans