Dag 30 woensdag 13 juli richting Madison, Yellowstone.

13 juli 2022 - Yellowstone National Park, Verenigde Staten

We staan even na 7 uur bij het restaurant vlakbij de camping. We schrikken van de prijzen, $20 pp, toeristen gebied. Maar van angst krijg je nog meer honger. Dus binnen enkele seconden vonden we het goedkoop, geen honger meer.

Om 11 uur zitten we in Yellowstone. Eerst uitzoeken waar we voedsel kunnen kopen en waar de restaurants zijn, want winkels en restaurants zijn dun bezaaid in deze streek zo groot als Brabant. De volgende prioriteit is koffie drinken en dan weer op pad. Spoedig bereiken we Wyoming

Wyoming Yellowstone West

en daarna zien we een kudde elanden. Op de Madison Campground zien we een overzicht van toegangsprijzen. Voor oude mensen zoals wij moeten we $14,50 betalen maar voor 2 bikers $19. Als rechtgeaarde Dutchmen maak ik een opmerking en dat resulteerde in een toegangsprijs van $9,50. Ik kon het niet volgen. Amerika is lief voor ons. Zelfs het weer past zich aan.  Sterke wind in de rug gedurende het laatste stuk. 61 km gevorderd en maar 130 m naar boven. We ontmoeten fietsers uit Breckenridge Colorado. Dat resulteert in een uitgenodiging op 29 juli. We moeten bellen als we in de buurt zijn. Hopelijk hebben ze een pick up truck, dan kunnen ze ons misschien over de Hoosier Pas brengen met een hoogte van 3500 m.

1. May en Corry Derks:
    15 juli 2022
    Hoi Ton en Wies.

We hadden jullie verhalen al gemist en begonnen ons een beetje zorgen te maken. We nemen aan dat je een poosje geen internet hebt gehad.
    Veel succes nog de komende tijd 🍀.

Groetjes uit Landhorst