Dag 41 zondag 24 juli richting Walden Colorado.

24 juli 2022 - Walden, Colorado, Verenigde Staten

Iets voor 8 uur zitten we op de fiets. De weerman heeft regen aangekondigd en dat gebeurt ook na 1 uur fietsen. En dan krijgen we ook nog tegenwind  met nog 65 km te gaan en de nodige klimmen. Gelukkig draait de wind na een poos in ons voordeel.

Regen

Na 3 uurtjes fietsen we Colorado binnen en de regen stopt. Gelukkig, want Wies heeft inmiddels zo’n koude handen dat ze amper nog schakelen kan. Dan komen we langs een verlaten Camping met een kantine en winkeltje. We drinken koffie en kopen kant en klare Chili soep die we ter plekke in de magnetron mogen opwarmen en consumeren.  Eenmaal opgewarmd en uitgerust zetten we onze tocht weer voort.

Grens ColoradoLandschap

Toch moet de regenkleding even aan net voor we in ons hotel zijn.

We hebben 79 km gefietst en geen dorp gezien.

1. Anneke:
    25 juli 2022
    Hallo kanjers, soms zit het mee, soms zit het tegen. Wat een dag weer. Is het zo koud bij jullie op dit moment. Moet niet fijn zijn zo'n verlaten weg en geen dorpjes of veel mensen op jullie weg. Gelukkig zijn jullie met z'n tweeën. Morgen beter. Veel groetjes, Frans en Anneke
  2. Huub en Annelies:
    25 juli 2022
    Wat een reis,Wies ik bewonder je.
    Ik moest nu eigenlijk je handen warmen zoals jij in Frankrijk bij Marianne mijn voeten gewarmd heb.
    Jullie zullen deze reis nooit vergeten.
    Hopelijk wordt het weer beter.
    Nog heel fijne, warme dagen kanjers.
    Liefs en groetjes van Annelies en Huub