Dag 44 woensdag 27 juli richting Green Mountain reservoir

27 juli 2022 - Silverthorne, Colorado, Verenigde Staten

De dieren hebben vannacht in de tas gezeten en hebben gesmuld van een half ontbijt. Vanmorgen  30 km terug gefietst naar Kremmling, boodschappen gedaan en toen verder gefietst naar Green Mountain Reservoir nog eens 30 km.

Green Mountain ReservoirWeg naar de campingStuwdamGreen Mountain Reservoir

Onderweg de eerste lekke band maar na 15 minuten zaten we weer op de fiets.

Lekke band

De camping is weer zeer eenvoudig met enkel een wc en geen douche. Gelukkig kunnen we een duik in het meer nemen en ook onze fietskleding krijgt een wasbeurt in het meer met een shampoo sopje.

Ursula en Neil, een echtpaar uit Duitsland, zetten hun tent op langs die van ons. Zij fietsen voorlopig dezelfde route als wij en we hebben al voor de 5e keer dezelfde overnachtingsplek. We sluiten de avond gezamenlijk af bij een kampvuur.

30 juli 2022
    Hallo kanjers, bezoek is leuk maar niet 's nachts om jullie voorraad te verminderen. Wat een verhaal. Het meer als verfrissing.
    Wel erg basaal. Geen douche, geen wasmachine, geen droger, dit is dus echt kamperen zoals dat vroeger moest.
    Succes, sterkte en verder veel fietsplezier.