Dag 23 rustdag

6 juli 2022 - Florence, Montana, Verenigde Staten

Na het ontbijt gaan we samen met Diana en Ethen naar Missoula waar we een tent gaan kopen. Onze tent is lek en 1 ritssluiting van de 2 is kapot en gerepareerd met een plastic kabelbinder. Kabelbinders, een noodzakelijkheid als je gaat fietsen. In plaats van 4,6 kg gaan we nu op pad met een tent van 2,9 kg. Ruimte voor 2 bidons water dus. We bezoeken het Adventure Cycling Assoziation, de organisatie die de TranAm route gemaakt heeft in 1976.

Voor de organisatie die de TransAm route heeft samengesteldLet op de klinken van het gebouw van de ACA in Missoula

Let op de klinken.
We lopen langs het kunstmuseum

Kunstwerk bij het Art museum

Daarna gaan we lunchen en kopen een paar flessen Cabernet Sauvignon want vanavond zijn we uitgenodigd voor dinner. Cory gaat home made pizza maken.

We voelen ons erg op ons gemak bij hun. Na het eten lopen we naar de bouwplaats waar ze bezig zijn een nieuw huis te bouwen.

Te koop

Op het betonnen fundament van 120 cm, vanwege de vorst, komt een geraamte en daartegen wordt aan de buitenkant OSB en aan de binnenkant gipsplaten gemonteerd. Daartussen heel veel steenwol en het leidingwerk. Simpel en snel. Het huidig woonhuis (zie video) staat te koop voor bijna $1 miljoen.

Van links naar rechts. Ethan, Cory, Deanne and Andrew

1. Kim Jensen:
    8 juli 2022
    Hoi Ton, super trip - blijven doen! Ik heb een paar jaar geleden een fiets tocht van 90 dagen gedaan in New Zealand op de North Island - wat kan ik zeggen MOET jullie echt doen!! Groeten uit Portugal.
  2. Anneke:
    8 juli 2022
    Even een rustdag. Dus vooral rustig aan. Lekker eten en een glaasje.
    Groetjes, Anneke en Frans
  3. Wies Luijten:
    9 juli 2022
    Kim je bengt me op een idee. Waar woon je nu?
  4. Kim Jensen:
    18 juli 2022