Dag 24 richting Indian Trees campground

7 juli 2022 - Chief Joseph Pass, Verenigde Staten

Na het ontbijt, even na 7 uur, zitten we op de fiets naar het zuid oosten. We hebben het meest noordelijke punt van onze reis  gehad en zijn ongeveer halverwege onze grote tussenstop vlakbij de Arkansas River in Colorado waar vandaan we terug vliegen voor de bruiloft van Joshia en Bennie.
Een groot stuk fietsen we op een fietspad afgescheiden van het drukke verkeer op de highway. Het fietspad eindigt op de plaats waar het verkeer ook rustiger wordt en spoedig hebben we vals plat langs een rivier de bergen in.

Western stadjeOnderwegOnderweg

Stelt nog niet veel voor. Het is ondertussen 17 uur en we zijn nog maar 2 km verwijderd van de Campground als we moeten gaan schuilen. Het onweert in de bergen langs ons en de regen zal niet lang op zich laten wachten.  We schuilen bij een verlaten huis onder het afdak. We zien een grazende ree, 30 m voor ons. Als het na 15 minuten is opgeklaard gaan we verder. De ree heeft zich niet gestoord aan ons

Bij aankomst hebben we 111 km gefietst met 520 hoogtemeters.

1. Anneke:
    9 juli 2022
    Hoi kanjers, bohhhh, meer dan 100 km. Wat zullen jullie moe zijn geweest. Onweer in de bergen is echt niet fijn. Gelukkig dat jullie ergens konden schuilen.
    Leuk toch zo'n ree op zo'n korte afstand te zien.
    Groetjes, Anneke en Frans