Dag 26 9 juli richting Jackson

9 juli 2022 - Jackson Hot Springs, Verenigde Staten

Wisdom

Na het ontbijt gaan we inkopen doen om morgenmiddag te overleven. We maken nog wat foto’s

WisdomWisdomWisdom

en om 10.30 beginnen we met de eerste km van de 29. Het is een vlakke tocht, wind in de rug en lekker fietstemperatuur.

Richting JacksonJackson

Vanaf Wisdom fietsen we door Muskito County. We zijn enkele keren gestopt voor een foto maar de muskitos zijn direkt bij je. Snel wegwezen dus, geen tijd voor een kort filmpje. Om 12 uur zijn we in Jackson en proberen in een hostel een bed te bemachtigen. We zien geen kip in deze stad van 36 inwoners maar er zijn geen bedden vrij. Hier tegenover is een lodge met hot spring waar we de tent kunnen opzetten. De muggen zijn plotseling weg, een mooi cadeautje. Na de lunch gaan we in de aftandse hot spring met een temperatuur van 38 graden Celsius.

Jackson Hot Spring

Het gaat druppelen en we gaan naar binnen voor de koffie. In tegenstelling tot de hot spring biedt het restaurant alles wat je mag verwachten dus ook voor onze ogen. Ik zie talrijke elanden en hertengeweien, zeg maar een halve dierentuin.

Jackson Lodge

1. Anneke:
    10 juli 2022
    Hoi, kanjers, een rustige dag zo te horen. Lekker even ontspannen in warm water. Niet zo veel kilometers, lekkere maaltijd. Best goed zo.
    Succes en een mooie dag morgen.
    Groetjes, Anneke en Frans
  2. Anny Jeuken:
    10 juli 2022
    Heej bikkels,
    Eindelijk ben ik bij met het lezen van jullie blog. Wat een avonturen beleven jullie en mooi om met zoveel verschillende mensen in contact te komen. Maar meer dan 100 km. fietsen op een dag en soms in die zinderende hitte......dat laat ik graag aan jullie over. Veel succes en plezier nog met jullie reis!