Dag 4 richting Albany

17 juni 2022 - Albany, Oregon, Verenigde Staten

Renaldo trakteert op pancakes, kleine pannenkoekjes met rozijntjes.

We nemen afscheid van de familie en Renaldo rijdt een stukje mee met ons en de andere fietsers. Hij kent de mooie weggetjes, geeft nog wat aanwijzingen en laat ons alleen. We hadden meer op onze kaart moeten kijken want de aanwijzingen waren niet kompleet. Een verbindingsweg had hij niet genoemd of wij hadden het niet gehoord. Het fietst heerlijk met de wind in de rug en we waren in korte tijd 20 km te ver gereden. Omdraaien en weer 20 km terug fietsen leek ons geen goed idee, mede door de wind. Met de GPS een nieuwe route gemaakt en uiteindelijk een monsterrit gemaakt van 108 km. We zaten langs de weg in een droge sloot een muslireep te eten toen de postbode langs kwam en vroeg of het nog goed ging met ons. Na 65 km de eerste koffie  en om 3 uur onze lunch. Toen weer een beetje uitgerust waren gingen we weer op pad voor de laatste 40 km

Uiteindelijk om 18.30 u aangekomen bij onze Warmshowers host in Albany. Deze mensen hebben in Brunssum gewoond en gewerkt op AFCENT Highschool. Hun oudste zoon is daar geboren. Weer lekker gegeten en lekker vroeg naar bed. Geen bier, geen verhalen.

1. Mia Litjens:
    18 juni 2022
    Pittig dagje maar weer een mooi verhaal.
  2. Marian Pelzer:
    18 juni 2022
    Zo dat was zeker een pittige dag!! Maar wel heel leuk om jullie verhaal te volgen!! Heel veel fiets plezier 🚴‍♀️🚵‍♀️
  3. Anneke:
    18 juni 2022
    Een monsterrit, ik kan het niet anders noemen. Meer dan 100km. Ik moet er niet aan denken. Het is wel heel fijn om jullie te volgen. Hier is het superheet op dit moment. Morgen is het weer ok. Hopelijk blijft het voor jullie morgen droog. Geniet vooral van jullie gezamenlijke reis. Groetjes en een goede nachtrust.
  4. Martine:
    19 juni 2022
    Mooie verhalen! Jullie maken pittige ritjes maar zo te lezen hebben jullie een prima conditie.
  5. Jos Hermans:
    21 juni 2022
    Mooi en geweldig wat jullie doen. Wij fietsen nu langs de moezel maar dat is andere koek

Groetjes van ons
  6. Wies Luijten:
    25 juni 2022
    Prettige fietstocht. Het blijft mooi
  7. Norbert Dolman:
    22 juni 2022
    Bijzondere verhalen en wat een bijzondere ervaring. En dan ‘so far from home’ ‘ex-Brunssummers’ te ontmoeten. Houd uch good!