Dag 50 dinsdag 2 aug richting Canon City

2 augustus 2022 - Canon City, Colorado, Verenigde Staten

We fietsen 53 km naar Canon City waar de schoonvader van Anke woont. Onderweg pauzeren we bij een restaurant en nemen afscheid van Ursula en Neil, waarmee we de laatste weken veel zijn opgetrokken. We parkeren onze fietsen en bagage bij Mike’s vader in Canon City.  De komende dagen bezoeken we de familie hier in de buurt.

Richting Canon CityRichting Canon CityRichting Canon CityRichting Canon CityRichting Canon CityRichting Canon City

Dit is voorlopig ons laatste reisverslag want we vliegen terug naar Nederland op 15 aug en op 6 september gaan we weer terug naar Colorado. Je kunt je inschrijven op de mailinglijst door je e-mailadres in te voeren helemaal onderaan deze pagina. Of op 8 sep deze site weer bezoeken.

Groetjes aan iedereen en bedankt voor de interesse in ons 1e deel van onze USA fietsreis

1. Anneke:
    3 augustus 2022
    Nou, gelukkig. Eerste deel is bereikt. Nu even heerlijk ontspannen en alleen maar socialisen. Heel erg leuk ook voor de familie van Mike. Geniet van jullie laatste dagen en we wensen jullie een goede vlucht terug 15 aug.
    Heel veel groetjes en tot ziens, Frans en Anneke
  2. Geke en Wim:
    Hallo Ton, Wies,
    We hebben een groot deel van jullie reisverslagen gemist ivm vele white spots van mobiel data. Wifi is in Iran voor ons niet toegankelijk. We zijn nu in Shiraz ivm de visum verlenging en camperen bij een hotel in het centrum. Een moeizaam proces.
    Tot zover is alles OK, muv de koelkast die er moeite mee heeft ivm de hitte. Een probleem bij alle campers.
    Ongetwijfeld was het 1e deel van jullie fietstocht fantastisch met vele leuke ontmoetingen. Een goede vlucht terug en bij aanvang van deel 2 vd fietstocht zullen we inmiddels rondzwerven in Georgie/Armenie.
    lieve groetjes
  3. May en Corry Derks:
    Hallo Ton en Wies.
    We wensen jullie veel plezier de komende weken samen met de familie van Mike. Wat een beloning na 50 dagen fietsen!
    Een goede terugvlucht en een fijn bruiloftsfeest.
    Groetjes May en Corry Derks
  4. Ad Luiten:
    3 augustus 2022
    Een hele voorspoedige terugreis, en maak er een bijzondere mooie bruiloft van. Veel groetjes, Ad en Stephy
  5. Mariëtte Voorpijl:
    3 augustus 2022
    Goeie reis terug en geniet van de dagen bij de familie van Mike.
  6. Anny Jeuken:
    Hallo Wies en Ton,
    Wij wensen jullie veel plezier bij de familie van Anke en Mike. Jullie zullen ongetwijfeld veel te vertellen hebben daar.
    En een paar weekjes rust is ook wel prettig.
    Goeie reis terug en we zien elkaar wel op de bruiloft van Ben en Josiah.
    Groetjes An en Gerrit
  7. Albert en Yolande:
    3 augustus 2022
    Wies en Ton we hebben met plezier jullie reisverslagen gelezen. We vinden het een geweldige prestatie. Groetjes en tot gauw.
  8. Josje:
    3 augustus 2022
    Ha Wies en Ton, we zijn weer helemaal bij. Geniet ervan bij Mike zijn familie, rust goed uit en probeer de verloren kilo’s er maar weer bij te krijgen. Goede terugreis en tot ziens op de bruiloft van Ben en Josiah
  9. Mia Cox:
    Wies en Ton,
    Wat hebben jullie veel kilometers afgelegd,knap gedaan hoor.Laat de beentjes nu maar rusten en geniet van de familie van Mike.Alvast een fijne terugreis.Gr. Mia en Wim
  10. Huub en Ien:
    4 augustus 2022
    Wies en Ton,
    Wat een doorzetters zijn jullie en wat jullie allemaal meegemaakt hebben zeg! Prachtig om te volgen. Nu even op de plaats rust en is het moment daar om de tijd te nemen voor de mensen die dichtbij in jullie persoonlijke leven staan. Geniet van de mooie tijd!
  11. Ria Geurts:
    4 augustus 2022
    Hey Ton en Wies. Wat een avonturen zeg. Ik doe het jullie niet na. 🥵 Hoeft ook niet. 😉 Na het afzien nu even bijkomen bij de ouders van Mike. Veel plezier daar. Tot ziens op de bruiloft van Ben & Josiah.
  12. Tom Rössel:
    5 augustus 2022
    Hey Ton en Wies, super dat jullie het eerste gedeelte gehaald hebben chapeau. 👍🏻💪🏻😎 Even een paar weken tot rust komen en dan zoals ze het op het duits zeggen Weiter im Text. Echt een prestatie waar jullie trots oo mogen zijn👍🏻💪🏻👌🏻Tot ziens op de bruiloft van Ben en Josiah
  13. Marga en Kees Hagenaars:
    6 augustus 2022
    50 dagen genoten van alle verhalen en foto's. Nu even rust en geniet van het feest en alles er omheen.
  14. John Luijten:
    7 augustus 2022
    Hoi Ton en Wies,
    Een hele belevenis tot nu toe, echt een prestatie, goede terugreis en voor straks weer veel plezier en leuke interessante ontmoetingen.
  15. Mia Litjens:
    7 augustus 2022
    Ha toppers,
    Wat een prachtig maar pittig avontuur. En wat een mooie verhalen! Veel plezier bij de familie van Mike. En geniet van de komende weken, even geen fietstargets te behalen. We zien en spreken jullie op de bruiloft van Ben en Josiah!
  16. Johan en Monique:
    8 augustus 2022
    Hoi Wies en Ton,

Super prestatie! 👍
    Nu lekker uitrusten en straks genieten van de bruiloft.

Groetjes,
    Johan en Monique
  17. Norbert Dolman:
    11 augustus 2022
    Wat een prestatie. Petje af!
  18. Jjrobbertz:
    6 september 2022
    Geweldig buurtjes en nu het tweede deel van de enthousiaste fietsvakantie, veel fiets plezier, groetjes