Dag 79 donderdag 6 okt richting Elizabethtown

6 oktober 2022 - Elizabethtown, Kentucky, Verenigde Staten

Na een ontbijt uit een pakje vertrekken we uit dit waterrijk gebied.

WatersportHerfstkleuren

We stoppen halverwege om een broodje te eten uit ons vuistje want we hebben geen restaurant op onze route vandaag, zegt men halverwege onze rit. Even later stoppen we bij een tankstation met winkeltje en toch een restaurantje, waar we gratis koffie krijgen. Ongelofelijk dat dit nog bestaansrecht heeft, want alles staat op instorten. We schuiven aan bij nog enkele mensen. We proberen een gesprek te openen. Ze zijn erg gesloten en antwoorden minimaal. Mensen uit Kentucky zijn gesloten hoorden we al eerder. Dit zijn we niet gewend. Jammer, wat niet verteld wordt kan ook niet in dit verhaal. Een kort verhaal vandaag is nu dus uitgelegd.

We fietsen onze eindbestemming in en langs de weg zien we mooie villa’s.

Villa

We komen in de laatste tijdzone., Eastern Time en het wordt 1 uur later donker. Nog altijd om 20 uur.